neděle 27. listopadu 2011

Srdíčková girlanda

S touto dekorací jsem se inspirovala u Šárky (Sar).
Girlanda se srdíčky se mi moc líbila,
je jednoduchá, ale šmrncovně dokáže
ozdobit interiér.
(Nejhorší je, že mi ji zabavila už mamka,
protože by se jí prý strašně moc hodila na dveře :o))

*

Koníček, který asistuje na fotce,
je mým posledním úlovkem,
šla jsem náhodou do Tesca, kde
byl nový prodejní stánek, a prostě
ho nešlo nekoupit :o) - a hlavně je ve vánočních barvách.


Krásný večer,
Alča

7 komentářů

  1. Alčo, všecičko máš tak překrásné. I to předešlé. Hezký adventní čas. Ahoj Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. ALENKO, KRÁSNÉ KOUKÁNÍ.
    MOC HEZKÁ VÝZDOBA.
    PŘEJI KLIDNÝ, POHODOVÝ A PŘÍJEMNÝ ADVENTNÍ ČAS.
    MĚJ SE PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, moc se mi líbí girlanda i tvůj svícen!
    Přeju příjemný večer a hezké dny!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko...girlanda i koníček jsou moc krásní.
    Měj se pohodově Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Mila Aleno, krasne dekorace. Moc se mi libi ten venecek ze srdicek. A i ten svicen ze siskami je moc podareny. Mej krasny adventni cas, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, to je tak krásné pokoukání...koníčka bych tam také nenechala :o) je naprosto kouzelný a girlanda se svícínkem také...opravdu vše máš moc moc pěkné. Přeji Ti krásný začínající vánoční čas,Soňa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.