neděle 6. listopadu 2011

Konečně ty pravé muchomůrky

Krásné nedělní dopoledne milé dámy,

Jak jsem říkala, určitě přibydou další muchomůrky... :o)

Konečně jsem našla ten svůj správný postup
na muchomůrky, které se mi líbí :-).
Byla to sice fuška,
několikrát jsem párala a začínala znova
a znova.
A nakonec jsem dosáhla takové
velikosti a tvaru, který se mi líbí :-).

Na klobouček jsem tentokrát vybrala 
trošku tmavší červenou.
Už se těším, až s nimi nazdobím 
nějakou adventní větvičku nebo stromeček :-).


Užijte si víkendu,
Alča

3 komentáře:

  1. Alenko...houbičky se ti moc povedly na stromečku jim to bude krásně slušet.Už se těším na fotečku.
    Pohodové odpoledne Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, houbičky jsou krásné všechny...a tak moc se mi líbí :o)Tato červená se mi líbí více :o)
    Děkuji za zprávičku u mne, mám radost a přeji příjemný večer...Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Nekdy je to fuska ale vysledek stoji za to, muchomurky jsou nadherne! Zdravi Monika....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...