neděle 20. listopadu 2011

Adventní věneček tak trochu netradičně

Krásný večer milé dámy,

tak příští týden už to vypukne...
Ne, že by tedy v nákupních střediscích
vánoční šílenosti už nevypukly,
ale s příštím týdnem začíná
to pravé adventní období
s předvánočními jarmarky a
a tou pravou předvánoční atmosférou,
u níž dávám čím dál víc přednost
tradičním zvykům, než šílenému honu na dárky...

Dnes jsem se dala mimo jiné do pečení perníčků,
ale čeká mne ještě zdobení,
takže výsledek své práce ukážu někdy příště :-)...

Říkala jsem si, co si tak na advent uháčkovat,
trošku jsem se inspirovala ne netu,
a tak mám tento trochu netradiční věneček na dveře
(ale ten tradiční bude taky, jen se narodí až příští týden :o) ).


Věneček tvoří 10 háčkovaných srdíček.
Na 5 z nich jsem pak přidala mašličku z lýka
a dřevěný knoflíček.
A nakonec vše sešila dohromady do věnečku.


Pěkný večer a celý týden,
Alča


9 komentářů

  1. Letos Vánoce, budou i u nás "srdeční záležitost", ale látková.
    Moi aussi "J´aime le café"!Při něm se hezky tvoří i povídá:-)

    OdpovědětVymazat
  2. ALI, VELICE VYDAŘENÉ TVOŘENÍČKO.
    VĚNEČEK SE POVEDL, JE KRÁSNÝ.
    PŘEJI KLIDNÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Ali,
    ...tak to je bomba ... nadělá super parádu a určitě může být jako dekorace celý rok ...

    ... Pěkný večer Denisa

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, to je super, srdíčka se k vánocům moc hodí ...

    prosím mohla bych poprosit o návod na srdíčka ...

    Pěkný večer Boži

    p.s. můj emailík Bozi49@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Milá děvčata, děkuji moc za komentáře :-)

    @ Lezarts - super blog a super fotečky :-)

    @Bohdi díky moc a také krásný předvánoční čas

    @Deni, určitě nezůstane u jednoho věnečku :-)

    @Boži návod jsem poslala do mailu

    @Ivi děkuji

    @Zuzanko děkuji

    OdpovědětVymazat
  6. Alenka, nádherný venček, ďakujem za milý komentárik, aj ja prajem pokojnú prvú aventnú nedeľu !

    OdpovědětVymazat
  7. Netradiční,ale velice originální,takový jsem ještě neviděla,moc se mi tvůj nápad líbí!Michaela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.