sobota 22. října 2011

Vřesový polštářek

Krásné sobotní popoledne,

dlouho jsem měla zálusk na polštářek ve starorůžové barvě.
Bohužel ve mě dostupných galanteriích ani na internetu
se mi doposud nepodařilo sehnat odpovídající barvičku.
Až před nedávnem :-).
Jak už to tak bývá,
šla jsem kupovat úplně neco jiného,
ale zmerčila jsem právě tuhle přízi,
která se mi zalíbila :-).

A polštářek je na světě.




Novým úlovkem byl také vřes v květináčku :-).


Užijte si krásný víkend,

Alča

6 komentářů:

  1. Ahoj Alenko,
    povedl se!!
    Mám ráda tuhle barvu..
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, květinka je nádherná!!! Stále ji obdivuji, jednou jsem se do ní pustila, ale nějak mi to nešlo. Budu muset zase zkusit. Krásný zbytek víkendu přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Ali,
    je moc krásný, povedl se ... Pěknou nedělku Denisa

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, je kouzelný! krásná barva, krásné fotky, moc se mi líbí!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko...moc krásný polštářek a ta barvička je opravdu nádherná.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojte holčiny,
    moc děkuji za krásné komentáře :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥