sobota 1. října 2011

Terezským údolím

Dobrý večer milé dámy,

dneska trošku z jiného soudku.
Na to, že je 1. října, tak je počasí úplně luxusní
a byl by hřích toho nevyužít.
Vzala jsem tedy kolo a jela na výlet.

Ve vedlejší vesnici Náměšť na Hané je naučná stezka,
která vede tzv. Terezkým údolím.
A asi je to ostuda, ale já jsem tu ještě nebyla... :-)
 K údolí se vztahují pověsti a příběhy,
které sice moc neznám, ale proto jsem je zachytila na naučných tabulích :-)

Příroda byla nádherná, ještě úplně nebylo vše sice zbarvené
do podzimních barviček, ale i tak zde panoval klid a pohoda.


Další zastávka na cyklostezce se nachází kousek od obce Ludéřov,
kde byla nalezena keltská svatyně.

Po lesích byla jízda trošku náročnější,
takže doufám, že zítra budu moct chodit :-).

 Mějte se prima,
Alča

3 komentáře:

  1. Alenko, máš pravdu, počasí je naprosto luxusní! Užila sis krásný den v krásném prostředí.
    Musím moc pochválit tykvičky, moc se ti povedly!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, hned by jsem se s tebou projela. Máš cestu pěkně vyfocenou a celý blog je krásný. Moc zdravím
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, hned bych šla ven - do přírody fotit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...