sobota 29. října 2011

Muchomůrková úroda

Krásné sobotní odpoledne,

po dýních se mi na zahrádce urodily muchomůrky :-).

Chci si k vánoční výzdobě uháčkovat 
pár muchomůrek na stromeček.
Našla jsem na netu nějaké návody a obrázky,
ale tu se mi líbilo to a tam zas tohle ...

Takže jsem zkoušela a zkoušela
a vylezly mi z toho tyhle muchomůrky :-)


 

Na stromeček sice nepůjdou, 
ale už jsem pro ně našla dekorativní uplatnění :-).
A taky jsem taky už vykoumala, 
jak na muchomůrky na stromeček.
Takže ty možná příště ;-).

Užijte si krásného svátečního víkendu.

Alča

11 komentářů

  1. Alenko, tvoje úroda je kouzelná!!!
    Jámuchomůrkám letos propadla, moc se mi líbí!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný večer Alenko,krásné muchomůrky jste stvořila. Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, jsou krásné, také jsem našla pár návodů, ale zatím nejsou lidi, hezkou neděli,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, prošla jsem pár Tvých příspěvků a zasnu nad šikovností. Je tu krááááásně. Šoupnu si tě k sobě na blog, abych mohla chodit na novinky. Měj se hezky. Ahoj Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, Věru, Marci a Leni,
    moc děkuji za chválu a další muchomůrky určitě brzy přibydou :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko...muchomůrky se ti moc povedly...jsou kouzelné.Také jsem jednu vyzkoušela s tím,že jich udělám více na stromeček....ale zatím zůstalo u jedné :))
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Ali, moc pěkně se ti urodilo! Krásné fotky!
    Zdravím a přeju hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko, jsou nadherne, muchomurek neni nikdy dost:) Preji hezky tyden a pohodu pri hackovani dalsich houbicek, Monika.

    OdpovědětVymazat
  9. ALENKO, KRÁSA VELIKÁ.
    TVÉ MUCHOMŮRKY JSOU JAKO SKUTEČNÉ.
    UŽ SE TĚŠÍM NA TVÉ DALŠÍ TVOŘENÍČKO.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Janičko, Helenko, Moni a Bohdi, moc děkuji :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.