neděle 4. září 2011

První vánoční...

Pěknou slunečnou neděli všem,

venku nádherně svítí sluníčko, je krásně teploučko,
i když tedy rána a večery jsou už poněkud chladné
a je tím pádem jasné, že to nejparnější léto máme už dávno za sebou.

 Ne, že bych chtěla přeskočit podzim a z léta rovnou do Vánoc,
ale chytla mě vánoční inspirace a uháčkovala jsem první letošní
vánoční dekorace.

Dva malé vánoční stromečky z bílé příze, sháčkované 
a vyplněné dutým vláknem. Jeden jsem nechala čistě bílý 
a druhý jsem pošila béžovými hvězdičkami.
Myslím, že se letošní Vánoce ponesou v tomto barevném duchu, 
ale samozřejmě se cokoli může změnit :-).



Mějte se a krásnou neděli,

Alča

14 komentářů

  1. Alenko, tu předlohu (vlastně není ani potřeba, že :o)) mám taky, ale jsi lepší, máš hotovo! A jsou moc krásné, jemné, něžné!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Alenko, to je taková krása!
    Jemná a něžná...
    V takovém duchu mám vánoce moc ráda :o) Nádherná inspirace!
    Děkuji i za návštěvu u mne a přeji pohodový celý nový týden.
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko ... stromečky jsou super. Skoda, že neumím háčkovat. Pěkný den Boži

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné stromečky. Děkuji za návštěvu v mé světničce. Tina

    OdpovědětVymazat
  5. Ali stromečky jsou super ... můžu poprosit návod ... Denisa
    můj emailík: deniben@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko, Soni, Boži, Tino a Deni, děkuji za návštěvu a milá slova.
    Deni, návod pošlu mailem.
    Alča

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý večer, mohla bych moc poprosit o návod na tyto krásné stromečky? děkuji. mirka_sochorcova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Dobry vecer, mate moc krasne vytvory, radost pohledet:-)
    Mohla bych poprosit o navod na stromecky? Monanav@seznam. cz. Moc dekuji. Monika

    OdpovědětVymazat
  9. Prosím i já o návod na stromečky, moc děkuji. Míša (cadova.michaela@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den, vaše výtvory, to je jedním slovem krása! Tyhle stromečky mě ale doslova uchvátily.. Moc prosím, mohla bych také dostat návod (misa75@centrum.cz)? Předem moc děkuji! :-) Míša

    OdpovědětVymazat
  11. Dobré adventní odpoledne, Alenko. Moc chválím Vaše krásné stránky a moc moc Vás chci poprosit o návod na stromečky. Jsou dokonalé. Krásné Vánoce a pevné zdraví celé rodince. Děkuji, Martina mail:salluska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Háčkovala jste krásné stromečky, mohla bych Vás požádat o návod? Můj mail: Ivacechal@seznam.cz
    Moc děkuji.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den
    již dlouhou dobu sháním návod na takové krásné vánoční stromečky.Mohla bych vás o něj poprosit_Předem vám mockrát děkuji.Jana
    rabasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den,
    bylo by možné také zaslat návod - vladimira_svobodova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.