sobota 17. září 2011

Prasátko pro štěstí

Krásné sobotní odpoledne milé žínky,

opět jsem trošku tvořila na Vánoce. 
Myslím, že k našim krásných českým vánočním zvykům
patří zlaté prasátko.
Tak jsem si jedno uháčkovala.
I když tedy zlaté zrovna není, je pěkně vypasené :-)
a vypadá zdravě.

Určitě mu ještě přibydou sourozenci :-).

Pěknou sobotu.

Alča

9 komentářů:

  1. Alenko, je kouzelné! A co ty perníčky, doufám, že už nemáš napečeno :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko,
    nene nemá ještě napečeno. Fotečku mám z loňského roku a teď jsem ji využila :-)
    Opatruj se, Alča

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla jsem říct, první vánoční vlaštovka, ale správně je to první vánoční prasátko :-) Moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko ... prasátko je naprosto dokonalé ... mohla bych Vás poprosit o návod na něj ... Boži

    můj emailík je: Bozi49@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Waw Alenko ... náááprosto dokonalé ... co ty ještě nevymyslíš... pokud by ses podělila o návod byla bych ráda ... děkuji moc za návod na stromeček už na něm pracuji ... pěkný den Denisa

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata, moc děkuji za to, že se vám líbí. Tak se těším na vaše výtvory. Návody se poslala v mailících :-)

    Mějte se, Alča

    OdpovědětVymazat
  7. Jů Alenko, to je pěkné prasátko...a pěkně nafocené....
    Je tady spoustu krásné inspirace, ráda chodím na návštěvu.
    Hezký večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Wow krásné-jsi šikulka!Michaela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥