čtvrtek 29. září 2011

I já už mám svoje tykvičky

Krásný večer milé dámy,

tak už i já mám konečně svoje tykvičky.
Prozatím jsou uháčkované v bílé a béžové barvě,
ale určitě se chystám i na typicky oranžové :-)


A ještě jedna fotečka z projížďky na kole po našich lukách.
Bylo to už v podvečer, takže taková trochu romantika :-)


Mějte se a krásné podzimní dny :-)

Alča

6 komentářů:

  1. Ali ... tak to je bomba ... jsou náprosto dokonalé ... dobrou noc Denisa

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko,
    ježiš ty jsou krásné, prosím Vás nebudete se zlobit když Vás poprosím o návod, mám postiženého syna a ten háčkuje ... a moc se mu líbí Vaše výrobky, hezkou noc ... Boži

    emailík: Bozi49@seznam.cz
    moc děkuji i za předešlý návod, který jste mi poslala

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za komentíky :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...