neděle 11. září 2011

Andělský polštářek

Hurá milé dámy,
tak jsem konečně dokončila polštářek, 
ke kterému mě inspiroval kdo jiný než Jaruška :-).

Byl to sice boj :-), ale výsledek stojí za to.
Háčkovala jsem a háčkovala,
pořád se mi zdál průměr malý
a najednou z toho bylo docela slušně
velké kolo :-).

Protože jsem neměla výplň,
museli jsme ušít i ji,
vyplnila jsem dutým vláknem.
Jako kdybych si lehla do měkkoučkého peří...


Krásnou dobrou noc a krásné sny.
Alča

5 komentářů:

  1. Alenko, nazvala si ho správně. je andělsky krásný!
    Pohodové odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko ... tak ten je dokonalý ... taky ho mám rozpracovaný ... pěký pracovní týden ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  3. ALENKO, KRÁSA JEMNÁ.
    MOC SE MI LÍBÍ.
    TO SE BUDE HEZKY ODPOČÍVAT.
    MĚJ SE POHODOVĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, Deni, Bohdi, moc děkuji.
    Alča

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko ... moc krásný polštářek ... Boži

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥