neděle 14. srpna 2011

Květinová dečka

Konečně sluníčko milé dámy :-),

tak i já jsem se nakazila květinovou záplavou od Jarušky.
Jen místo chňapky, jsem si udělala dečku na stolek pod vázičku. 
Fotila jsem až dnes, protože krásně vykoukl oskárek 
a konečně se posnažil. 
Včera se to u nás honilo, chvíli pršelo, 
pak to vypadalo, že vysvitne sluníčko,
ale zase nic.
A tak v uplakaném odpoledni, jsem si sedla a háčkovala :-).




Tak krásné odpoledne,

Alča



8 komentářů:

  1. Alenko, moc se ti povedla! A dodatečně všechno nej k svátku!
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Mila Aleno, krasna prace. A ve spojeni s tou miskou a kvety... Co dodat, nadhera. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, je nádherná!
    Krásná práce a moc hezky vše nafocené...
    Přeji pohodový zbytek léta.
    Zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko to jsou kouzelné fotečky.Lena

    OdpovědětVymazat
  5. Drahé dámy,
    moc děkuji.

    Yvonne, thanks a lot for your visite :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, dečka je moc krásná a připomíná mi šlehačkový pohár....mňam
    Jaromila

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...