sobota 6. srpna 2011

Broskvové clafoutis s nugátem

Jak jsem psala v předešlém příspěvku, zkoušela jsem nový recept.
Jde o francouzský moučník clafoutis, který pochází z oblasti Limousin.
Tradičně se peče sice s třešněmi nebo s višněmi,
ale objevila jsem na jednom francouzském blogu tento recept
s broskvemi a nugátem. No a protože jsme zrovna neměli o broskve nouzi,
tak jsem pekla :-).



Samozřejmě do příště budu mít několik vychytávek,
ale jinak je recept celkem jednoduchý a poměrně rychlý.

A do příště mám ale přece jen jedno předsevzetí:
pořídit si keramické mističky na pečení (a už vím i odkud ;-)).

Tak dobrou chuť,

Alča


2 komentáře:

  1. Alenko, francouzská dobrůtka vypadá úžasně a moc se mi líbí i tvoje nová zvonkohra!
    Hezké odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...