sobota 2. července 2011

Škebličkový svícen


Pěkné sobotní odpoledne,

tak nám začaly prázdniny. Někdy bych se chtěla vrátit do bezstarostného dětsví, kdy s posledním školním zvonkem zmizely všechny starosti a přede mnou byly dva měsíce lenošení :-).
Ale čas už nikdo nevrátí.

Jako nostalgickou připomínku léta a blížící se dovolené jsem vytvořila
malou girlandičku z uháčkované mořské minihvězdy (vyplněné dutým vláknem)
a tří mušliček  navlečených na provázku.



Celou girlandu jsem omotala kolem skleniček, které mi zbyly od kávy a které jsem zbavila etiket.
Dovnitř jsem dala čajovou svíčku a vznikl svícínek, 
který krásně a romanticky dotváří atmosféru za letní večerů na dvorku a na zahrádce.



Všem přeji pohodové sobotní odpoledne,

Alča

3 komentáře:

  1. Krása :-) povedl se... Hezký zbytek víkendu.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera,Alčí mohla bych tě požádat o návod na hvězdičky-byvicky@centrum.cz-takový svícínek musím také vytvořit-je dokonalý!Michaela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...