neděle 31. července 2011

První chňapka

Pěkné nedělní odpoledne milé dámy,

protože počasí je skutečně "letní", 
chopila jsem se háčku
a vytvořila jsem první chňapku.
Už dlouho jsem se k tomu chystala,
ale potřebovala jsem dodělat několik jiných věcí, 
takže konečně až teď.
Po tolika inspiracích na vaších blozích
jsem přece nemohla zaostat :-).

Takže tradá, tady je:




Brzy určitě přibude nějaká další :-)

Pěkné odpoledne a opatrujte se,

Alča





8 komentářů

  1. Alenko,
    je moc hezoučká!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, moc se ti povedla! Já tenhle typ ještě nedělala!
    Měj hezký týden, snad bude alespoň trochu letní :o)
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ali,
    jsi šikulka. Opravdu teď spolu s těmi ostatními šikovnými blogařkami záříš! Já tak šikovné ruce nemám, takže mi nezbývá než s nimi alespoň pořádně zatleskat tvé krásné chňapce! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, krasna a v krasnych bervickach. Mas sikovne rucicky. Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, Helenko, Vivi a Katerino, moc vám všem děkuji za velmi milé komentáře, které mě vždy velmi potěší a dodají novou sílu do tvoření :-)
    Přeji vám pohodový zbytek dne.

    Alča

    OdpovědětVymazat
  6. καλή μου φίλη σε ευχαριστώ που πέρασες από το blog μου!
    το δικό σου είναι πολύ πολύ όμορφο!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Alčo,
    chňapička je povedená. Tato barevná kombinace se mi začíná moc líbit.
    Měj se krásně. Pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. @ Καλημέρα Ρια, επίσης σε ευχαριστώ. Το βλογ σου είναι πολύ ωραίο.
    Αλενα

    @ Ahoj Leni, mě se tato barevná kombinace taky moc líbí, teď nějak poslední dobou bych ji pořád někam cpala, jako by neexistovaly jiné barvy :-)
    Hezký večer, Alča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.