úterý 5. července 2011

Léto voní po levanduli ...

... tedy děvčata musím říct, že jste mě tou levandulovou náladou úplně posedly.
Ještě, že máme na zahrádce levanduli. Protože teď kdykoli projdu, přičichnu :-).
Už jsem si dala i usušit.

A co by to bylo za levandulovou mánii, kdybych něco fialového neuháčkovala ...

Takže tradá ... tady je můj dnešní výtvor - minidečka z kytiček ...


Taky naše zahrádka dnes nějak vykvetla do fialova ... ;-)
Přeji vám pohodový podvečer,

Alča


 PS: Ještě jsem někde viděla návod na levandulový cukr, tak mám velmi silné nutkání jej vyzkoušet :o)


4 komentáře:

  1. ALENKO, TAK TO JE KRÁSA KRÁSNÁ.
    JAK HÁČKOVÁNÍ TAK VŠECHNY FOTEČKY.
    MOC HEZKÉ POKOUKÁNÍ.
    LEVANDULE, KDO BY JI NEMĚL RÁD?
    JÁ DNES VYŠÍVÁM. VENKU JE POČASÍ NIC MOC, TAK JEN DOUFÁM, ŽE VÍKEND BUDE SLUNÍČKOVÝ.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ VEČER.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Alenka,
    leto si nevime bez levandule predstavit.... a jej vôňa je skutočne tak omamná, stačí si hocikedy len tak privoňať, zavrieť oči a .....

    OdpovědětVymazat
  3. Alčo, z tvého blogu dýchá tolik rodinného štístka! Jsi moc šikovná, sama háčkovat neumím, a tak mi nezbývá než jen obdivovat.
    Levandule je pro mě symbolem snění...tak přeju krásné léto a splnění všech snů ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Alčo máš pravdu-léto a levandule k sobě neodmyslitelně patří!Michaela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...