neděle 8. května 2011

Sluníčkové srdíčko pro mamku

Krásnou slunečnou neděli,

přemýšlela jsem, čím bych potěšila mamku k dnešnímu svátku. S nějakou čokoládovou bomboniérou přijdu určitě naši chlapi, tak jsem šáhla k tomu co umím, inspirovala se krásným jarním dnem a uháčkovala toto sluníčkové srdíčko. Doplnila jsem ho minikytičkou ze zelené a žluté saténové stuhy a korálku.
A když už jsem byla v tom, tak jsem ještě dokončila další srdíčko "Šediváčka", které jsem měla rozháčkované od Vánoc, ale nějak ne a ne jej sešít a dokončit :-).









A několik málo záběrů se šeříkem :-). Když už tak nádherně kvetou a voní. Jen škoda, že ve váze nevydrží déle...





Krásný májový podvečer,

Alča

4 komentáře:

  1. Ahoj Alenko,
    sluníčkové srdíčko určitě maminku potěšilo. A to šedivé je také moc pěkné...
    Voňavé šeříkové obrázky jsou kouzelné!
    Hezký zbytek neděle :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, krásná srdíčka! moc se povedla.
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko,
    právě jsme narazila na Váš blog, jsem tu krátce a tak se stále učím a hledám inspiraci.
    Nedávno jsem objevila i já háček ;-)
    Srdíčka jsou moc krásná ,všechny, i to jahůdkové, stejně jako ostatní výrobky .
    Bylo by možné poslat mi na ně návod?
    Díky moc a krásný první podzimní den i víkend .
    Ilona

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...