sobota 23. dubna 2011

Krásné Velikonoce

Krásné slunečné odpoledne milé dámy,

velikonoční počasí letos vyšlo úplně skvostně, a proto bych vám všem chtěla popřát krásné Velikonoce.







Do přáníčka jsem si dovolila vložit fotečky s vlastnoručně pečenými jidášky. Mám z nich velkou radost, letos jsme je pekla poprvé a nevěděla jsem úplně jak na ně, hlavně jak je motat a zavazovat. Ale myslím, že se nakonec moc povedly a krásně voní po medu.



A ještě bych se chtěla podělit o svou další radost - dostala jsem malý olivovník. Tak jsme zvědavá jestli vydrží. Ale olivky z něj asi mít nebudu, protože nemám další olivovník, aby se mi opilovaly navzájem :-) Hlavně nevím, jak poznat olivovník holčičku a chlapečka :o).



Prima odpoledne,

Alča





4 komentáře:

  1. ALENKO, ZDRAVÍM. PEČENÍ SE VYDAŘILO, URITĚ I BÁJEČNĚ CHUTNÁ. MOC HEZKY VŠE NAFOCENO.
    DNES JE KRÁSNÉ POČASÍ, TAK JEN DOUFÁM, ŽE SLUNÍČKO VYDRŽÍ PĚKNĚ SVÍTIT. KYTIČCE, AŤ SE DAŘÍ.
    PŘEJI KRÁSNÉ A PŘÍJEMNÉ VELIKONOCE.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, krásně se Ti jidášky povedly, musí být moc dobré. Moc se mi líbí i Tvoje háčkované kraslice.
    Krásné velikonoce
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, krásné Velikonoce i tobě! Jidášky máš nádherné, nikdy jsem je nepekla!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Bohdo, Marcelko a Helenko,

    moc děkuji. Dělala jsem si srandu, že by mě v životě nenapadlo sukovat těsto :o). Příště zase :-)

    Mějte se, Alča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥