sobota 9. dubna 2011

Kraslice v barvě kávy

Krásný sobotní podvečer,

k letošním Velikonocům jsem si uháčkovala nové kraslice. Každý rok musím mít nějakou novinku do své sbírky kraslic, která už vydala na poměrně hodně velkou krabici. I když naše slepičky snáší pouze hnědá vajíčka, kombinace hnědé melírované perlovky a hnědého podkladu se mi moc líbí.








Pěkný večer,

Alena

7 komentářů

  1. Alenko, ty jsou parádní! S hnědými vajíčky tvoje krajky dokonale ladí, nádhera.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, holka zlatá hanácká :-D , za prvé ti musím pochválit tvoření, protože velice obdivuju trpělivost při ručních pracích,
    za druhý ti moc děkuji za zprávičku u mně a komplimenty. Moc si cením každýho komentíku, dík !
    Přeji ti pěkný jaro
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Alenko,
    moc se mi líbí Tvoje nové kraslice.
    Ta barevná kombinace se Ti moc povedla!!
    Hezkou neděli
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Alenka....mas ty ale sikovne rucky...vajicka su krasne oblecene...:)

    OdpovědětVymazat
  5. Milé dámy, děkuji za komentáře a jsem ráda, že se vám vajíčka líbí.

    Krásnou neděliiii :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, vajíčka jsou krásná, hezké jarní dny přeji
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Dakujem za mily komentarik na mojom blogu!

    Vajicka su krasne a aj sliepocky! ...tiez milujem kavu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.