neděle 10. dubna 2011

Další háčkované kraslice ...

Hezký nedělní podvečer,

tento víkend jsem se činila. Prostě je vidět, že je jaro a sluníčko mi dodává energii. Vytvořila jsem si další kraslice ... myslím, že se mi budou hodit, protože jsem se dozvěděla, že mě moje milá sestřenice přihlásila na výstavku kraslic, která je příští neděli... takže teď nebudu dělat nic jiného, než háčkovat a háčkovat vajíčka :o). Moje plíce dostaly dopoledne při vyfukování vajíček pořádne zabrat, člověk by neřekl, že se jich tolik v kuchyni při vaření zužitkuje :o) ...

Takže tentokrát variace na žlutou a zelenou ...





 A na fialovou ...


Pohodový zbytek víkendu,

Alča

2 komentáře:

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...