sobota 5. března 2011

Já už chci jaroooo...

Krásný podvečer všem,

chtěla jsem si vytvořit předjarní výzdobu. Vyšla jsem si na zahrádku, že se podívám, jestli čirou náhodou nenajdu nějaké pěkné větvičky do vázičky. Našla ... ale prozatím jsou to skutečně jen ty větvičky, ale už mají malé pupeny ... tak třeba se toho jara dočkáme (a možná mi vykvetou alespoň nějaké lístečky ve vázičce ... tu jsem si vytvořila z lahvičky, v níž jsem původně dostala kdysi dávno slivovičku :-)).

A aby nevypadaly větvičky tak smutně, ozdobila jsem si je háčkovanými ptáčky s peříčky. A hned je veseleji :-)




 A když už jsem byla v tom háčkování, tak jsem vytvořila ještě mamce do kuchyně závěs s ptáčky a korálky, tentokrát v růžové ...


 Milé dámy, užijte si zbytek víkendu :-)

Alča

2 komentáře:

  1. Alenko, pláčci jsou kouzelní! Ti jaro určitě přivolají!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. jeeej Alenka, uzasne...vtaciky su vesele jarne...:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...