středa 9. února 2011

Pletené kulíšky na vajíčka :-)

Pěkný večer,

trošku úlet, ale zalíbily se mi kulíšky na vajíčka s bambulemi. Upletla jsem je ve veselých barvičkách a hned mi tak oživily pošmourné zimní dny.

Kulíšky byly upletené raz dva, jen ty minibambule mi daly docela zabrat...



6 komentářů:

  1. Alenko, to jsou tak veselé fotky! Přesně tohle jsem dneska potřebovala vidět! Nádhera!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem Helenko přemýšlela, že bych vajíčkům domalovala očička a pusinky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda no to je neco!!! Az se mi zitra probudi deti, tak jim to musim ukazat. To je tak roztomile!!!!!!!!!!!!! Uplne super:)
    Preji moc hezky vecer, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, moc díky :-) Doufám, že se budou líbit i dětičkám :-) Hezkou neděli, Alča

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, bezvadné nápad, ale s takovou to jaro nepřijde :-D :-D
    Jaromila

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...