neděle 13. února 2011

Jarní ptáčci

Přeji všem krásné nedělní odpoledne,

nevím jako vás, ale sychravé a pošmourné počasí už mě trošku deptá... Jaro pořád ne a ne přijít ... Potřebovala bych trošku víc sluníčka (i když to už se sice snaží sem tam i vysvitnout, ale pořád to ještě není ono :-)) a taky trošku víc barev v přírodě. Abych si trošku jaro přivolala, tak jsem si už vytvořila menší jarní dekorace s háčkovanými ptáčky. Ještě k nim přidělám šňůrečky a zavěsím na záclonky a na květinky.

Tenhle vypadá trošku jako slepice :-) Třeba najde využití i při velikonoční dekoraci :-)

Pak ještě jeden zelenožlutý ...
 
A jeden do fialova vyvedený ptáček...


A tady ještě všichni 3 pohromadě. Aby drželi tvar a nekroutili se mi, tak jsem je natužila ...

Pěkný zbytek nedělního odpoledne a já si jdu uvařit kafíčko a přemýšlet, co budu dál vytvářet :-)

Ála

8 komentářů:

  1. Jé, Alenko,
    Tvoji ptáčci jsou krásní!!!
    Moc se Ti povedly a budou krásnou ozdobou na šňůrkách.
    Já mám moc ráda tyhle jarní dekorace,
    přijde mi, že je na ně více času než na ty vánoční...
    A děkuji za typ toho natužení, já si uháčkovala srdíčka a trošku se mi kroutí!! :o)))
    Tak hezké nedělní tvoření s kávičkou :o)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Alenka, krasne su vsetky tri, ale ten fialovy je uplne super...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, jsou moc a moc krásní! Moc se povedli. Taky mám ptactvo v plánu, ještě na něj nedošlo...
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. AMIGA FELIZ DIA DE SAN VALENTIN!! VINE A CONOCERTE DESDE VENEZUELA PERO NO SE POR QUE MOTIVO NO PUEDO SEGUIRTE. INTENTARÉ LUEGO. TE INVITO A VISITARME EN MI PANALITO. TIENES UNOS TRABAJOS MUY BELLOS. FELICIDADES. TE ESPERO EN MI BLOG. BESITOS ! MARISELA:)

    OdpovědětVymazat
  5. HOLA ALENA.HERMOSOS!!!BESITOS.

    OdpovědětVymazat
  6. Hola Eleny y Marisela, estoy muy contenta que les gustan mis trabajos :-).

    Buenas noches, Alena

    OdpovědětVymazat
  7. Milé dámy, děkuji moc za milé komentáře a jsem ráda, že se vám ptáčcti líbí :-)

    Pěkný večer, Alena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...