neděle 6. února 2011

Háčkované srdíčko

Pěkný nedělní podvečer,

Valentýn se blíží a všude se to hemží samými srdíčky. Pár jich také už doma mám, ale jsou zatím koupená. Tak jsem si řekla, že si musím také nějaké vytvořit. Pustila jsem se tedy do hledání postupu, ale ani Google mi nevygoogloval návod na srdíčko podle mých představ. Tak jsem zkusila háčkovat od oka a myslím, že se srdíčko celkem vyvedlo.
Doplnila jsem jej o růžovou háčkovanou kytičku a perličku a vyplnila vatou. Už jenom najít vhodné místo, kam jej zavěsit...




Srdíčko jsem fotila na krabičce, kterou jsem si v loňském roce vytvořila technikou découpage. Je hodně romantická, mám ráda buclaté andílky, takže ani ten tu nechybí :-).



7 komentářů

  1. HOLA ALENA.HERMOSOS!!!BESOS.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Alenko,
    vítám Tě tady!! :o)))
    Taky miluji kávu!!!!!!!!!!!!!!
    Srdíčka se Ti moc povedla,
    já takovéto zkoušela na Vánoce a taky od oka :o))
    A srdíček není nikdy dost :o)
    Přeji hezké chvíle s blogem.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeejda Alenka, to je nadherne srdiecko....dovolila som ta vlozit medzi oblubene blogy, pa Z.

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, srdíčko se povedlo! Je moc hezké, jen, pokud mohu - doporučuji neplnit vatou, ale dutým vláknem, pak se dají bez problému vyprat :o)
    Přeji hezký večer a hodně radosti z blogování!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Milé dámy, děkuji vám moc za přivítání a za milá slova. Doufám, že sem časem vložím něco víc z mých starších i novějších výtvorů, které se Vám také budou líbit :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko krásný blogísek už tě mám ve sledovaných a moc se těším na tvé další příspěvky!Michaela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.