neděle 20. února 2011

Ani zebra by se nemusela stydět za takové proužky...

Krásný nedělní podvečer,

i když se zdálo, že jaro se blíží, paní Zima se zatím nehodlá jen tak lehce vzdát a dokázala nám to menší sněhovou nadílkou. Ale protože jsem samozřejmě připravená na všechno, nelenila jsem a u odpolední kávičky jsem dokončila pravou rukavičku bezprstíkovou v elegantní bílé a černé s copánkem. A před chvilkou se mi podařilo doštrikovat i tu druhou ... Budou se mi hodit k černé i bílé šále a určitě je využiju i při řízení auta... Prostě nedám zimě šanci...







Pěkný zbytek neděle vám všem přeje Alča

7 komentářů:

  1. Alenko, jsou parádní a bohužel, musím říct, že si je ještě užiješ...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Alenka rukavice su fantasticke! a veruze si ich este uzijes....:(

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, jsou moc pěkné, já jsem minulý týden taky jedny zkusila, ale jen jednobarevné a bez vzorečku, jen doufám, že jsme tím tu zimu nepřivolali zpátky.
    Máš moc hezký blog, ptáčkové jsou prima a těším se na další prácičky. Zdravím
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Milá děvčata, moc děkuji za milá slova... rukavice si užívám, aspoň mi nemrznou ruce při řízení...

    Mílá Marci, děkuji za přidání blogu do tvých oblíbených :-) a doufám, že potěším dalšími věcičkami :-)

    Mějte pěkný večer a opatrujte se,

    Alča

    OdpovědětVymazat
  5. HOLA ALENA. QUE LINDOS ...!!!

    OdpovědětVymazat
  6. MOC CHVÁLÍM, JSOU SUPROVNÍ.
    A PŘEDEŠLÉ PŘÍSPĚVKY JSOU TAKÉ MOC KRÁSNÉ.
    HEZKÝ DEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji moc za komentář a jsem ráda, že se líbí :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...